LIQUI MOLY Racing Team veze z Rechbergu evropské zlato

Mistrovství České republiky pokračovalo třetím závodem u našich jižních sousedů na rakouském Rechbergu. Na pětikilometrovou trať se vydala i čtveřice reprezentantů LIQUI MOLY Racing Teamu ve složení Martin Jerman, Gabriela Sajlerová, Filip Sajler a Marek Rybníček. Čekala na ně početná konkurence ve skupině N i E2-SH, protože na Rechbergu se konal mimo domácího mistrovství i závod šampionátu evropského.

Trojice soutěžících LIQUI MOLY Racing Teamu ve skupině N hledala při sobotních trénincích správnou rychlost. S Mitsubishi Lancer EVO X trénovala nejrychleji Gabriela, když na nejrychlejšího ve skupině ztrácela 5 sekund. Do závodu jezdci LMRT nasadili vyšší tempo, ale na nejrychlejší tentokrát jejich jízdy nestačily. Rodinná bitva Jerman-Sajlerů ve skupině N skončila nejlépe pro Martina Jermana, který v těsném souboji se svojí dcerou a zetěm podal nejlepší výkon. V hodnocení MMČR se Martin prosadil na 4.místo mezi produkčními vozidly, což pro něho znamená udržení druhé příčky v průběžném hodnocení skupiny N za Jiřím Losem. Bohužel tento výsledek byl na úkor Gabriely. Chyba při průjezdu retardéru 300 metrů po startu jí připravila za volantem horké chvilky, Gabriela se ale dokázala i přes kontakt se svodidly dostat do cíle závodu, ale samozřejmě s citelnou ztrátou. Početná konkurence tím dostala prostor poskočit před reprezentantku LMRT a mezi těmito konkurenty byl i její muž Filip. Filip Sajler tak stejně jako Martin Jerman využil zaváhání k vylepšení své pozice. Filipa Sajlera díky zisku 5. místa v rakouském závodě najdeme před dalším závodem v průběžné tabulce mistrovství na čtvrté příčce.

Výrazného výsledku pro LIQUI MOLY Racing Team dosáhl v rámci skupiny siluet Marek Rybníček. Náměšťský jezdec ukázal už na Brněnském draku, že jeho přestup do skupiny E2-SH, kde startují cestovní vozy s volnou úpravou, byl správným krokem po loňském zisku titulu ve skupině A. Na Drakovi byl Marek nejlepším jezdcem a na Rechberg tak přijel v roli vedoucího muže šampionátu skupiny E2-SH. Stejně jako jeho týmoví kolegové musel čelit početné evropské konkurenci, i když byla jeho prioritou hlavně účast v národním mistrovství. Během tréninků dokázal najít společnou řeč s vozem ohledně nastavení podvozku, což potvrdil hned v úvodní závodní jízdě. V té stačil jeho čas na porážku všech úhlavních soupeřů v českém mistrovství a dokonce se jeho jméno objevilo na třetí příčce v hodnocení mistrovství Evropy. Nabídnutá šance na úspěch nejen na domácí scéně, ale i na té mezinárodní se Markovi zalíbila. Na druhého v pořadí evropského hodnocení, Herberta Pregartnera, nebyla ztráta nijak velká a Marek cítil, že může ještě zrychlit. Zdání ho neklamalo. Když v neděli podruhé vystoupal na pětikilometrovém kopci do cíle, mohl začít slavit vítězství v MMČR. Dan Michl ani Vladimír Vitver jeho tempu nestačili a zůstali přesně v tomto pořadí za Markem. Pilot Mitsubishi Lancer EVO 600 si v druhé jízdě polepšil o další 1,5 sekundy a čekal, zda dokáže odpovědět na jeho útok Pregartner. Rakouský borec ovšem svoji jízdu po havárii nedokončil a když přišla do cíle informace o technické závadě BMW původně vedoucího Ericha Edlingera, mohl náměšťský závodník přijímat gratulace k vítězství v evropském šampionátu ve skupině E2-SH. V absolutní klasifikaci ME Marek skončil desátý, hned za ekipou prototypů a formulí.

LIQUI MOLY Racing Team může na úspěšný závod navázat už tento víkend, při domácím závodě v Náměšti nad Oslavou. Tradiční podnik českého šampionátu tam bude mít o prvním květnovém víkendu hned dvojí pokračování. Tým na domácí scéně bude opět v plné sestavě. David Komárek bude chtít potrápit se svojí Normou ty nejrychlejší, stejně jako Jakub Trnka či Jiří Špalek. Chybět nebude ani trojice N-kařů Martin Jerman a Sajlerovi, a samozřejmě před domácím publikem bude chtít Marek Rybníček pokračovat v dobře rozjeté sezóně mezi siluetami.

Mistrovství České republiky pokračovalo třetím závodem u našich jižních sousedů na rakouském Rechbergu. Na pětikilometrovou trať se vydala i čtveřice reprezentantů LIQUI MOLY Racing Teamu ve složení Martin Jerman, Gabriela Sajlerová, Filip Sajler a Marek Rybníček. Čekala na ně početná konkurence ve skupině N i E2-SH, protože na Rechbergu se konal mimo domácího mistrovství i závod šampionátu evropského.

Trojice soutěžících LIQUI MOLY Racing Teamu ve skupině N hledala při sobotních trénincích správnou rychlost. S Mitsubishi Lancer EVO X trénovala nejrychleji Gabriela, když na nejrychlejšího ve skupině ztrácela 5 sekund. Do závodu jezdci LMRT nasadili vyšší tempo, ale na nejrychlejší tentokrát jejich jízdy nestačily. Rodinná bitva Jerman-Sajlerů ve skupině N skončila nejlépe pro Martina Jermana, který v těsném souboji se svojí dcerou a zetěm podal nejlepší výkon. V hodnocení MMČR se Martin prosadil na 4.místo mezi produkčními vozidly, což pro něho znamená udržení druhé příčky v průběžném hodnocení skupiny N za Jiřím Losem. Bohužel tento výsledek byl na úkor Gabriely. Chyba při průjezdu retardéru 300 metrů po startu jí připravila za volantem horké chvilky, Gabriela se ale dokázala i přes kontakt se svodidly dostat do cíle závodu, ale samozřejmě s citelnou ztrátou. Početná konkurence tím dostala prostor poskočit před reprezentantku LMRT a mezi těmito konkurenty byl i její muž Filip. Filip Sajler tak stejně jako Martin Jerman využil zaváhání k vylepšení své pozice. Filipa Sajlera díky zisku 5. místa v rakouském závodě najdeme před dalším závodem v průběžné tabulce mistrovství na čtvrté příčce.

Výrazného výsledku pro LIQUI MOLY Racing Team dosáhl v rámci skupiny siluet Marek Rybníček. Náměšťský jezdec ukázal už na Brněnském draku, že jeho přestup do skupiny E2-SH, kde startují cestovní vozy s volnou úpravou, byl správným krokem po loňském zisku titulu ve skupině A. Na Drakovi byl Marek nejlepším jezdcem a na Rechberg tak přijel v roli vedoucího muže šampionátu skupiny E2-SH. Stejně jako jeho týmoví kolegové musel čelit početné evropské konkurenci, i když byla jeho prioritou hlavně účast v národním mistrovství. Během tréninků dokázal najít společnou řeč s vozem ohledně nastavení podvozku, což potvrdil hned v úvodní závodní jízdě. V té stačil jeho čas na porážku všech úhlavních soupeřů v českém mistrovství a dokonce se jeho jméno objevilo na třetí příčce v hodnocení mistrovství Evropy. Nabídnutá šance na úspěch nejen na domácí scéně, ale i na té mezinárodní se Markovi zalíbila. Na druhého v pořadí evropského hodnocení, Herberta Pregartnera, nebyla ztráta nijak velká a Marek cítil, že může ještě zrychlit. Zdání ho neklamalo. Když v neděli podruhé vystoupal na pětikilometrovém kopci do cíle, mohl začít slavit vítězství v MMČR. Dan Michl ani Vladimír Vitver jeho tempu nestačili a zůstali přesně v tomto pořadí za Markem. Pilot Mitsubishi Lancer EVO 600 si v druhé jízdě polepšil o další 1,5 sekundy a čekal, zda dokáže odpovědět na jeho útok Pregartner. Rakouský borec ovšem svoji jízdu po havárii nedokončil a když přišla do cíle informace o technické závadě BMW původně vedoucího Ericha Edlingera, mohl náměšťský závodník přijímat gratulace k vítězství v evropském šampionátu ve skupině E2-SH. V absolutní klasifikaci ME Marek skončil desátý, hned za ekipou prototypů a formulí.

LIQUI MOLY Racing Team může na úspěšný závod navázat už tento víkend, při domácím závodě v Náměšti nad Oslavou. Tradiční podnik českého šampionátu tam bude mít o prvním květnovém víkendu hned dvojí pokračování. Tým na domácí scéně bude opět v plné sestavě. David Komárek bude chtít potrápit se svojí Normou ty nejrychlejší, stejně jako Jakub Trnka či Jiří Špalek. Chybět nebude ani trojice N-kařů Martin Jerman a Sajlerovi, a samozřejmě před domácím publikem bude chtít Marek Rybníček pokračovat v dobře rozjeté sezóně mezi siluetami.

Publikováno v Aktuality, Fotogalerie, Napsali o nás autorem / 11. května 2014 / Žádné komentáře »

Comments are closed.